top of page

Vége!

Amit két héttel ezelőtt még nagyon távolinak hittem, borzasztó gyorsan elérkezett. Ma véget ér a cambridge-i Bell Teacher Campuson való képzésem. Már fél öt óta hallom ahogy nyílnak az ajtók a folyosón és indulnak haza a kollégák. Az én buszom 10 órakor indul majd a Luton reptérre.

Magával a kurzusommal a második héten sem voltam teljesen elégedett, mégis úgy érzem, hogy tartalmas két hét áll mögöttem. A workshopokon, előadásokon izgalmas dolgokat tanultam, és nagyon sok emberrel tudtam beszélgetni szakmai dolgokról is. Sajnos csoportomban az előzetes nyelvi elvárásokkal (B2-C2) ellentétben többen voltak, akik meg sem szólaltak angolul. Elvileg angol nyelvet tanító tanároknak lett meghirdetve, de nem tudom elképzelni, hogy ezek a csoporttársaim ezt a nyelvet tanítsák. Külön kérésemre foglalkoztunk az interkulturális tudatosság fejlesztésével, bár ez a kurzusleírásban hangsúlyosan szerepelt. Az az óra tényleg nagyon hasznos volt.

De mindezekért bőven kárpótolt az a rengeteg élmény, érdekes ember, látnivaló, amit Cambridge-ben és a Bell Campuson kaptam.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page