top of page

CLIL London - utólag

A tanfolyamról, nemcsak azért írok így utólag, mert szeretném az élményeimet egy kis távolságtartással összegezni, hanem azért is, mert az IH London - diákok által használható - számítógépei nem mindig kommunikálnak a külvilággal, így onnan nem tudtam a blogot írni.

A tanfolyam hasznos volt abból a szempontból, hogy napi három órát gyakoroltam az angol nyelvet, a világ különböző helyeiről érkezett tanárokkal beszélgettem és persze nem elhanyagolható szempont, hogy hasznos, ha egy tanár visszaül az iskolapadba.

A CLIL-ről sok újdonságot nem tudtam meg, a kurzusleírásból ez nem derült ki, de igazából ez a tanfolyam nem angol tanárok számára lett összeállítva, hanem inkább szaktárgyat tanító tanároknak, akik angolul is szeretnék a tantárgyukat tanítani. Ezen tanárok közül is inkább a nagyon kezdő tanárok lehettek a célcsoport, akik keveset tudnak a tanításról, emiatt a lengyel matek tanár, az osztrák történelem tanár és a spanyol fizika tanár sem érezte igazán izgalmasnak a tanfolyamot.

Ezzel együtt nagyon jó volt ez a két hét, én szívesen jártam be az órákra, mert a tanár valójában nagyon felkészült volt, csak csupa olyasmit tanított - nagyon jól - ami mindenkinek a könyökén jött ki.

S ha már a program neve "Mindenki Másképp Egyforma", néhány kép ebben a témában.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page